Κυριακή 26 Μαΐου 2013

my everyday make up routine

Γεία σας  και πάλι ..σήμερα είπα να σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για το καθημερινό μου μακιγιάζ...βέβαια και δέν είμαι ειδική στο μακιγιάζ ,αυτά τα προιόντα ειναι που ταιριάζουν στο δικό μου τύπο δέρματος..
αυτή έιναι μια πρώτη εικόνα..
αφού πρώτα καθαρίσω το πρόσωπο μου και βάλω την ενυδατική μου μετά απλώνω το κονσιλερ της DIOR από την σειρά DIORSKIN NUDE CONCEALER NUMBER   001 IVOIRE/IVORE όπου και το απλώνω με το πινέλο από SEPHORA  NUMBER 46 
μετά για να φωτίσω την περιοχή απλώνω το TOUCHE ECLAT  YSL NUMBER 2 και όποτε η αλήθεια είναι ότι δεν βαριέμαι (που αυτό είναι σπάνιο) βάζω και μερικές στρώσεις μάσκαρα που σας έδειξα στο προηγούμενο post  την SHCOCKING YSL number 40JNOO 

μετά απλώνω με το πινέλο από ΚRYOLAN την πούδρα τηςCLINIQUE TRUE BRONZE POWDER NUMBER 02 SUNKISSED στα ζυγωματικά ,πιγούνι , μέτωπο και λίγο στο λαιμό για να σβήσει..
για να δώσω λίγο χρώμα στο πρόσωπο τελειώνω με το ρούζ της CHANEL JOUES CONTRASTE NUMBER 79 ROUGE...μπορεί να σας φαίνεται έντονο αλλά δεν είναι ,σαν απόχρωση δείχνει στο δέρμα ενα απαλό ροζ...αλλά θέλει προσοχή μήν μπεί αρκετή ποσότητα
και τέλος στα χείλη βάζω το κλασσικό liposan γνωστό σε όλους η το LIP MAXIMIZER COLLAGEN ACTIV DIOR...
Α...και να μην ξεχάσω πάντα έχω μαζί μου τα χαρτάκια λιπαροτητας της SHISEIDO τα οποία αφαιρούν την λιπαρότητα και δεν γυαλιζει το πρόσωπο ειδικά εάν είσαι βαμμενη ολη μέρα γία όσες έχουν λιπαρό δέρμα να τα χρησιμοποιήσουν εάν θέλουν και θα δούν διαφορά....
Αυτά και για σήμερα...για οτιδήποτε απορίες θα χαρώ να σας απαντήσω ρωτήστε με....



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena