Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Cherrybox Ιουνίου!

Κορίτσια μου μόλις σημερα το πρωί παρέλαβα το cherrybox του Ιουνίου!
                      
   

Η τιμή του είναι 10€ και με τα έξοδα αποστολής συνολικά έδωσα 13€.
Και μέσα είχε αυτά τα προϊόντα...
Ενα σπρέι μαλλιών 100ml από την εταιρεία KYANA με δείκτη προστασίας από τον ήλιο που αυτό είναι πολύ καλό για τώρα το καλοκαίρι και η τιμή του ειναι 4,85€.
Αυτό είναι ένα Gel καθαρισμού για το πρόσωπο με πράσινο τσάι ,το οποίο στο μενού λέει ότι καταπολεμά την λιπαρότητα. Η τιμή του για τα 200ml είναι 12,25€.
Αυτό είναι ένα αφρόλουτρο peeling και μυρίζει μαστίχα ,ειναι βιολογικό και απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα. Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε η μυρωδιά του παρότι μου αρέσει η μαστίχα σαν άρωμα. Τα 250ml κοστίζουν  8,37€.
Αυτό το μανό είναι από την εταιρεία BABOR, σε χρώμα σαν μωβ μεταλλιζέ! Το χρώμα αυτό δεν με τρελαίνει αλλά θα το δοκιμάσω. Η τιμή του ειναι 11€.
Αυτό το δείγμα είναι της εταιρείας Reve d'Αnges, είναι το άρωμα lothantique με άρωμα βανίλια , μυρίζει πολύ ωραία και θα το δοκιμάσω σίγουρα. Η τιμή του για τα 100ml είναι 27,63€.
Αυτό το δείγμα είναι της εταιρείας Laura Mercier, είναι scrub με μικροκόκκους και τιμή του για τα 100g είναι 36,90€.
Αυτά ήταν τα προϊόντα και μόλις τα χρησιμοποιήσω θα σας γράψω εντυπώσεις...

2 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο!!!και εγω περιμενω να μου ερθει το δικο μου ποσες μερες σου εκανε για να ερθει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκανε σχεδόν μια βδομάδα ,νομίζω ότι μάλλον δεν θα το ξανά παραγγειλω δεν μου άρεσε να έχει μέσα τα δειγματακια που σου δίνουν στα περιοδικά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena