Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

outfit for a walk..

Καλημέρα κορίτσια μου..είπα σήμερα να σας βάλω ένα ντύσιμο για μια χαλαρή βολτίτσα...
 αυτά είναι τα βραχιόλια που επέλεξα για το συγκεκριμένο ντύσιμο...είναι από πέτρες τουρκουάζ ,κρυστάλλους ,μαργαριτάρια και ασημένια στοιχεία ,τα έχω φτιάξει εγώ και ελπίζω να σας αρέσουν
τ
και από πίσω στο κούμπωμα έχω κρεμάσει παιχνιδιάρικα ασημένια στοιχειά σε σχήμα πεταλούδας και κοχυλιού μιας και έχουμε μπει στο καλοκαίρι..


 τα παπουτσάκια είναι από την εταιρεία Dolce and Gabbana από περυσινή σεζόν και έχουν 4 χρώματα επάνω  κίτρινο ,μπλε ,πράσσινο και μωβ
το παντελόνι είναι από την εταιρεία ZARA από την περυσινή σεζόν και το μπλουζάκι από ZARA είναι μακό σε χρώμα λευκό και θα το βρείτε στην τιμή 5,99 ευρώ
και τέλος την τσάντα σας την έχω ξαναδείξει σε παλαιότερο post και είναι από την εταιρεία Marc by Marc Jacobs και την είχα αγοράσει πριν από 5 χρόνια από Νέα Υόρκη από τα Bloomingdales γύρω στα 350 Eυρώ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena