Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Sunglasses collections

Καλησπέρα κορίτσια για σημερα είπα να σας δείξω την συλλογη μου απο γυαλια ήλιου μιας και τους έχω μια μικρή αδυναμία ...
Εδώ ειναι τα γυαλια μου ...
Και ξεκινάω απο τα Cavalli απο την σειρα Roberto Cavalli ,με το λογότυπο στο πλάι σε χρυσούς τόνους 

Τα aviator chanel με μπέζ δερματάκι στο πλάι σε σχήμα καπιτονε και το σηματακι της εταιρείας 

Αλλο ένα απο Chanel σε χρώμα σκούρο καφε με το μαργαριταρι στο πλάι και έχω να πω ότι έχουν τρομερό φακό ...πολυ ξεκούραστο!

Απο την εταιρεία Gucci τύπου wayfer σε μαύρο χρώμα και λευκο με πράσινο στο πλάι 
Το ίδιο στυλ σε χρώμα μπλε με πράσινο απο την εταιρεία pepe jeans 

Απο την εταιρεία Cavalli απο την σειρα just Cavalli σε μπλε τόνους με το σηματακι στους βραχίονες 

Και τέλος vintage γυαλια ,ήταν της μητέρας μου και τα πήρα εγω..
Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινο post και εάν θέλετε πείτε τι να σας δείξω στο επόμενο post για να πάρω μια ιδέα....

2 σχόλια:

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena