Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

My opinion about body lotions!

Γεια σας και σήμερα κορίτσια ...πως σας φαίνεται που σιγά σιγά φεύγει το καλοκαιράκι; Εμένα μου αρέσει παρά πολύ μιας και δεν είμαι λάτρης του καλοκαιριού και της θάλασσας...
Λοιπόν θα ξεκινήσω σήμερα να σας λέω εντυπώσεις για κάποιες κρέμες σώματος που έχω χρησιμοποιήσει, ξεκινάμε ...

Είναι αυτές οι 6...

Θα ξεκινήσω με την αγαπημένη μου, που ειναι απο Johnson's και δεν έχει όνομα, είναι η ροζ...σε όποια αρέσει όπως μυρίζουν τα μωρά θα της αρέσει σίγουρα ..αφήνει ένα ανάλαφρο άρωμα παιδικής πούδρας, είναι ελαφριά σαν σύνθεση και καθόλου λιπαρή και πολυ σημαντικό χωρίς parabens. Η τιμή της είναι γύρω στα 4,5 € και θα την βρείτε στα σούπερ μάρκετ.

Η δεύτερη που σας δείχνω εδώ ειναι πάλι απο Johnson's, η baby bedtime lotion η οποία εμένα μου θυμίζει λίγο απο λεβάντα, έχει λουλουδένιο άρωμα και λίγο έντονο, είναι όντως χαλαρωτική και κατάλληλη για ύπνο και ειναι και αυτήχωρίς parabens. Η τιμή της είναι στα 5,5€ και θα την βρείτε στα σούπερ μάρκετ και αυτή!

Και η τρίτη απο Johnson's, η body care απο την σειρά dreamy skin ...την πρότεινε στο βίντεακι της στο youtube το loukiaki και μπήκα στον πειρασμό να την πάρω ...είναι όντως χαλαρωτική και μόνο που την μύριζει κάποιος, μοιάζει παρά πολύ με την προηγούμενη που σας έδειξα και έχει πανομοιότυπο άρωμα. Δεν γράφει κάτι για parabens οπότε δεν νομίζω να μην έχει ..σαν σύνθεση είναι πιο βαριά και πιο λιπαρή απο τις δύο προηγούμενες, παρ´ όλα αυτά η τιμή της είναι στα 5€ και αυτήν την βρίσκεις στα σούπερ μάρκετ.

Η επόμενη είναι από τα Sephora, το fleur de coton και έχει τρομερό άρωμα που και πάλι μυρίζει πούδρα ..είναι πολύ ελαφριά σαν κρέμα και καθόλου λιπαρή, χωρίς βέβαια να σου προσφέρει πλήρη ενυδάτωση, αλλά υπάρχει λύση και αυτό γιατί υπάρχει και το body butter. Βέβαια δεν γράφει κάτι για parabens free. H τιμή της είναι γύρω στα 10€ απο Sephora.

Άλλη μια κρέμα σώματος είναι από τον Papoutsanis, η οποία έχει πάρα πολύ έντονο άρωμα και σίγουρα δεν μπορείς να βάλεις άρωμα από πάνω. Μυρίζει σαν καρύδα με βανίλια μαζί, έχει γύρω στα 6€ απο τα σούπερ μάρκετ και έχει πολύ ποσότητα, είναι 500ml!

Και η τελευταία είναι από την Dove, η οποία την είχε δώρο σε ένα περιοδικό (δεν θυμάμαι σε ποιο), έχει πολύ ωραία υφή και πολύ θηλυκό άρωμα και αφήνει πολύ ωραία αίσθηση στην επιδερμίδα!
Αυτές είχα να σας δείξω που έχω χρησιμοποιήσει, περιμένω να μου πείτε και εσείς την άποψη σας για αυτές που χρησιμοποιείτε εσείς...

1 σχόλια:

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena