Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

November favourites'

Στη σημερινή ανάρτηση είπα να γράψω για τα αγαπημένα μου του Νοεμβρίου ...

Μια συνολική εικόνα των προϊόντων που χρησιμοποίησα περισσότερο ..
Ξεκινάω απο τα αγαπημένα μου μανό για τον μήνα Νοέμβριο που ήταν απο BarryM και ειναι στις αποχρώσεις TNP 5 princess 340 και το νουμερο 337 pink silver glitter ειναι σε αγαπημένες αποχρώσεις του ροζ και ειναι γεμάτα glitter για εντυπωσιακά νύχια 
Περνάω σε προϊόντα για τα χείλη και ειναι lip butter ,το ενα ειναι απο Dior το lip glow όπου το θεωρώ απο τα καλύτερα  και το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και το μόνο αρνητικό ειναι η τιμη και το δεύτερο ειναι απο chap stick με αρωμα κεράσι και έχει υπέροχο αρωμα (θέλεις να το φας..) και συν του ειναι η οικονομική του τιμή.
Άλλα δυο προϊόντα για τα χείλη ειναι το κραγιόν απο Dior και το μολύβι χειλιών σε γήινη απόχρωση το νουμερο 001 ενώ το χρωμα του κραγιόν ειναι με υποτόνους πορτοκαλί και ροζ και ειναι στην απόχρωση 365 rose songe
Επισης κάνει πολυ καλη ενυδάτωση και αφήνει μια λάμψη στο τελείωμα του 


Για ρουζ περισσότερο αυτο τον μήνα χρησιμοποίησα απο kanebo το νουμερο cc 11 dusty pink το οποίο ειναι ενα έντονο ροζ με υποτόνους πορτοκαλί και ειναι σαν να σου έχουν τσιμπήσει τα μαγουλα,δίνει ενα πολυ όμορφο και φυςικό αποτέλεσμα 

Επισης αυτο τον μήνα χρησιμοποίησα πολυ το primer σε μορφή compact απο Dior που σας έχω κάνει και σε προηγούμενο ποστ αναλυτικό review 
Για τα μαλλιά χρησιμοποίησα πολυ την λακ απο KYANA και μου αρεσει παρα πολυ το γεγονός οτι μετά που την βάζεις σου δίνει το κράτησα που θες και όταν πας να τα χτενίσεις ειναι σαν να μην την είχες βάλει ποτέ 



Απο αξεσουάρ έβαλα περισσότερο το κολιε και τα βραχιολια της δικής μου σειράς κοσμημάτων με αλυσίδα και κρύσταλλα Swarovski 

Και τωρα κατι άλλο που ανακάλυψα και μου άρεσε πολυ ειναι ο χυμός απο οικογένεια Χριστοδούλου με γεύση ποστοκαλι και ρόδι και ειναι χωρίς καθόλου συντηρητικά (δοκιμάστε τον..).
Και δεν μπορούσα να μην αναφέρω το κερί απο Yankee candle με αρωμα baby powder ,ειναι ενα κερί που μυρίζει όλο το σπίτι και το αρωμα έχει διάρκεια 
Και τέλος σας προτείνω να διαβάσετε ενα βιβλίο της Μπετι Μαχμουντί με τίτλο ποτέ χωρις την κόρη μου ,έχω να πω μόνο οτι το διάβασα μέσα σε δυο μέρες ...το λάτρεψα ..

Αυτά είχα να σας δείξω για το μήνα Νοέμβριο και ελπίζω να σας άρεσαν εαν χρησιμοποιείται κάποιο απο αυτά περιμένω και τις δικές σας εντυπώσεις .















3 σχόλια:

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena